Vakantiesluiting Honig en Honig

Honig en Honig is wegens vakantie gesloten vanaf vrijdag 9 augustus 2024 tot maandag 2 september 2024.
Wij zijn voor noodgevallen indirect bereikbaar via 072-5642669 of via info@honigenhonig.nl.
Wij wensen u een prettige vakantie!

Dienstverleningskosten Honig en Honig

Als uw financieel adviseur bieden wij u graag het zekere voor het onzekere. Wij leveren een zo compleet mogelijk pakket aan diensten in inzicht en advies, onderhoud en hulp bij schade. Hieronder leest u wat de advisering en bemiddeling van ons advieskantoor voor u betekent.

Provisietransparantie

Op 1 juli 2024 gaan de nieuwe regels in voor actieve provisietransparantie. Wij informeren u vóór het afsluiten van een nieuwe particuliere verzekering over onze dienstverlening die u van ons mag verwachten en de hoogte van de provisie bij nieuwe particuliere schadeverzekeringen als vergoeding voor de ksoten van onze dienstverlenings. Honig en Honig levert u o.a. de volgende diensten bij particuliere verzekeringen:

Inzicht en advies

Wist u dat u dubbel, onnodig of onderverzekerd kan zijn? We bieden inzicht in uw risico’s en welke verzekeringen passen bij uw situatie.

Inzicht

Wij brengen uw financiële risico’s en lopende verzekeringen in kaart.

Onderzoeken

Wij onderzoeken welke risico’s zijn te verzekeren en welke dekking bij uw situatie en voorkeur past.

Advies

Wij vergelijken passende producten op prijs, voorwaarden en prestatie en adviseren welke producten het beste bij uw complete situatie passen.

Informeren

Wij informeren u over de voorwaarden, uitsluitingen, eigen risico’s en eisen die de verzekeraar aan u stelt.

Voorkomen

Wij kijken of u met eenvoudige preventiemaatregelen uw risico en premie kunt beperken.

Aanvraag/bemiddeling

Wij vragen voor u de verzekering aan, bewaken de voortgang en controleren de polis op eventuele onjuistheden.

Onderhoud

Wist u dat een wijziging in uw leefsituatie zoals geboorte, samenwonen of scheiding grote gevolgen kan hebben voor uw verzekeringen?

Informeren

Wij informeren u over belangrijke wijzigingen in het product, of in wetgeving die daarop van invloed is. Wijzigingen in uw persoonlijke omstandigheden geven wij door aan de verzekeraar.

Onderhoud

Wij kijken periodiek of uw verzekeringen nog bij u passen. Als u wijzigingen in uw persoonlijke omstandigheden aan ons doorgeeft, beoordelen wij of deze wijzigingen gevolgen hebben voor uw verzekeringen. Wanneer dat nodig is, stellen wij aanpassingen voor.

Schade

Wist u dat het belangrijk is om schade op de juiste manier te melden en te begeleiden? Bij een schade staan wij aan uw zijde en zorgen we voor een juiste afhandeling.

Schadebegeleiding

Wij helpen de schadeclaim bij de verzekeraar in te dienen, bewaken de voortgang en controleren de schadeuitkering op eventuele onjuistheden.

Bezwaar

Wij beoordelen en bespreken het standpunt van de verzekeraar en schakelen indien nodig externe (contra) experts in.

Dienstverleningskosten

Wij helpen u graag met alles wat nodig is om u zo goed mogelijk te verzekeren en dat zo te houden. De kosten van onze dienstverlening zijn onderdeel van de prijs van het product.

Wij ontvangen van de verzekeraar een vergoeding die onderdeel is van de premie. De hoogte van de vergoeding is afhankelijk van de hoogte van de premie. Dit staat vermeld op uw offerte als dienstverleningskosten.

U krijgt

  • De zekerheid van een deskundige die altijd meekijkt.
  • Het gemak van iemand die het voor u regelt.
  • De zekerheid dat u geen risico’s over het hoofd ziet en daardoor de juiste verzekeringen heeft.
  • Iemand die voor u opkomt en het regelt als u schade heeft.

Wat verwachten wij van u?

Verandert er iets in uw leefsituatie zoals uw gezin, woonsituatie of inkomenspositie? Geef dat dan zo snel mogelijk aan ons door. Alleen als wij op de hoogte zijn van uw persoonlijke situatie kunnen we u zo goed mogelijk van dienst zijn.

Meer in deze categorie: « Privacyverklaring Honig en Honig